Anmält till Jubileumsutställningen!

10 Oktober 2014, 20:42
Nu så är kaninerna anmälda till jubileumsutställningen i november! Klubben blir 50 år och det är såklart värt att fira! Ska även gå på festen på kvällen, ska bli roligt!
Med mig kommer jag ha Sasha, Annie, Reiner, Hange och Levai på utställningsfronten, Ike, Dexter och Jean är i dagsläget min hopptrupp, får se om någon läggs till under tiden för anmälan går inte ut än på långa vägar,
 
Var en pissdag idag där luften var som ett fuktigt dis, och snön låg nästan decimetertjock. Kaninerna fick sitta inne idag, måste hitta min overall så jag slipper bli blöt ute hos dem i snön. Men det lär väl ha töat bort till i morgon, hoppas jag... 
 
-Sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback