26 oktober 2014: VKKH & TKH

27 Oktober 2014, 18:38
Igår var jag iväg och hopptävlade, en gemensam tävling mellan min klubb och grannklubben. Alla mina kaniner är jag allt stolt över, trots att lättkaninerna inte var så förtjusta i torvet. 
 
Lotus Secret Love
Link gick fruktansvärt fint, lugnt och säkert. Är sjukt stolt, och inte nog med det så vann han klassen genom att gå 1+0, så nu har han bara en pinne kvar i rak innan han är elit!
Grund
Final
 
Humble Bumblebee
Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte ens att Hanny skulle gå igenom banan med tanke på hennes två senaste starter. Men matte har minsan fel, en nolla i grunden och 2 fel i finalen blev en 7:e placering. 
 
Silverados il Migliore
Milton var verkligen inte glad över att tävla inne i ridhus på torv. Han strejkade hyfsat mycket vilket ledde till 2 fel i första lätten samt 2 fel i andra lätten. 
Grund
 
Queen's As
Aron gillade inte heller att hoppa på torv. Han gick inte jättebra, trots det gick han på 3 fel i första lätten samt dubbelnolla i andra lätten. Så en pinne knep han iallafall.
 
Melodys Cabochon Rubin
Rubin gick fruktansvärt bra. Hon flög över det mesta, endast ett litet fel i grunden. Nollade finalen gjorde hon helt utan problem.
Grund
Final
 
Melodys Cabochon Safir
Även Safir gick jättebra. Över förväntan så vann hon över Rubin genom att dubbelnolla. Safir har nämligen inte varit lika på hoppningen som Rubin. Kul att även hon gick superfint!
Grund
Final
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback