Västkustens KH: 9 november 2014

14 November 2014, 23:38
I söndags var jag och tävlade i hemmaklubben. Lite sent att skriva nu, men haft en fruktansvärt slitsam vecka, så de får bli såhär denna gången. 
 
Link tog sista pinnen till rak elit genom att gå på 2+2 men en kalasfart. Så imorgon debbar han rak elit. Milton nollade och tog sista pinnen till rak msv, även han debbar imorgon. Hanny blev störd och rev ett hinder samt behövde korras fyra gånger, så blev ingen final för henne. Sedan tog även Aron en pinne i rak lätt på 0+0, så bara en kvar till medelsvår nu! 
Till sist kommer vi till minin, Rubin vann på 0+0 och Safir kom fyra på 0+1. Imorgon kände jag att dom ska få köra på lätt, så de ska bli spännande. Sedan så hoppade även Wega mini, och jag hade inga som helst förväntningar då hon bara sett ett hinder en gång innan och då inte alls var intresserad. Men hon slutade faktiskt på 1+0, så nöjd är jag verkligen trots att det gick segt framåt.
 
Igår och idag har jag suttit i timmar och tillverkat koppel till morgondagens tävling, det tar allt sin lilla tid. Har tyvärr inte heller hunnit träna varken Link, Milton, Rubin eller Safir. Vilket inte e så bra med tanke på debuterna, men det får gå som det går. :)
 
Milton: rak lätt
Wega: rak mini
Rubin: rak mini
Safir: rak mini
 
 
// Mathilda

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så söt!

2014-11-15 @ 16:38:42
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback