Planeringar och funderingar..

14 November 2014, 23:38
Jaha, Siri/Adde kullen blir inte av längre. Detta är för att jag och julia inte kommer kunna lösa en träff för att para dom. Så kan det bli..synd. Nu är jag iaf på jakt efter en ny hane till min lilla pärla. Har någar hanar jag kollat på, men ska vänta lite innan jag börjar prata ihop mig med någon. Trots allt ska hon inte paras fören nästa vår/sommar så har gott om tid på mig. Sen så har jag börjat planera sommarens borta tävlingar, kommer förhoppningsvis att få åka runt mycket och långt bort. Se nya platser och skapa nya kontakter! Jag har även börjat planera lite andra roligheter under 2015, men dom får ni inte veta nu. 

Just det, ska snart börja skriva på en artikelserie som kommer spridas ut under december. Med tävlingar och information. Några önskemål? 
// Cecilia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback