Anmäld!

09 Maj 2014, 23:05
På tisdag är det kvällstävling i landskrona. Så så fort jag kommer hem från skolan ska jag åka till Henny se ger vi oss iväg till Landskrona. Det är mini,lätt och höjd då. Ali, Siri & Wia är anmälda till lätten. Ingen av mina ska tävla höjd än iallafall. Ska bli kul, Siri tog ju pinne sist i rak. Ska bli kul och se om hon kommer prestera lika bra i kroken. Samma med Wia, hoppas hoppas hoppas Wia brukar allvar. Hur kul hade det inte varit om hon plockade sin sista pinne till msv, nej jag ska inte ha för höga förväntningar för jag vet hur hon är. Jaja, på måndag ska alla burar städas. ska köpa nytt hö och spån då så hoppas jag hinner sen ska jag packa till tävlingen och fixa transportburarna.  Har inte så mycket mer att skriva nu.... vi hörs nästa vecka. Nu har jag helgledigt (har ingen tid att blogga nu till helgen)
- Cecilia
 Siri på förra tävlingen, kan inte fatta att hon tog sin första pinne! :D

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej! Vad är det för tävling i Landskrona? Var?

Svar: Hejsan, det är en kvällstävling som skånes kaninhoppare anordnar. Du kan läsa mer här: http://www.webvoter.net/se/community/thread.php?community_id=7021&forum_id=22771&thread=513782MVH Cecilia
bunnyday.blogg.se

2014-05-10 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback