Tävling imorgon!

28 Mars 2014, 19:13
Imorgon bär det av på tävling med Lunds KH, denna gången är det Raavi och Siri som ska med. Ali kommer inte starta förens i april ( kommer starta krok lätt ny den 18:e april ) tror det är bäst för henne att börja utomhus ;) Men imorgon så är det ju min klubb som har tävlingen så ska vara där kl 09.00 ( våra tävlingar startar ganska sent, vilket är skönt för en sån morgontrött mäniska som jag ) och bygga bana. Sen ska jag vara hinderuppsättare i medlen, första gången för mig så hoppas allt går bra. Är ganska klumpig av mig så vi får ju se hur det går med det :P 
Idag har jag varit hemma från skolan också, har ju legat sjuk hela veckan så för att försäkra om att jag är frisk stannade jag hemma idag också. Idag har alla kaninerna varit ute i hagarna, har börjar sätta ihop siri och ali lite. Dom gillar varandras sällskap. Sen har jag städat Raavis, Siris och Inez burar ( alis städades igår ), klippte även Raavis och siris klor till imorgon. Ska bli sjukligt kul, siri och raavi kändes väldigt taggade när jag tog ut dom i hagarna, Raavi fick också springa lite i sele för att han ska vänja sig ;) 
Imorgon kommer också Levi hem :D Jag längtar isönder mig!:D
- Cecilia
Siris nya sele på bild, Det står Siri ingraderat på ryggen fast det syns inte. Selen är från Pralinens selar, toppen kvalité rekomenderas starkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback