Årets första kull + hoppträning

24 Juni 2014, 11:05
Hej!
Igår föddes årets första kull här hos oss efter Hippi och gammelmannen Harry.
En kull på 2 ungar där en är japantecknad gul/svart och den andra ser ut att vara blå. Spännande att se vad det blir av dessa ungarna då det är Harrys sista kull samt att dom inte bli släkt med alla Sveriges lejonhuvade kaniner, vilket i stort sett alla lejon är idag. 
Eftersom jag inte håller på med rasen så som min syster gör nu, så kommer det inte bli jättemycket uppdatering om denna kullen, men jag kan uppdatera ungefär 1 gång varje vecka med bilder och så på dom om någon skulle vilja det. 
 
 
Igår tränade även Milton för andra gången, en maxad minibana blev det. Han gick som en klocka och därför höjde jag inte mer. Får se när nästa träning blir, ska regna ett par dagar nu. Dock inte på torsdag, men då blir det tävling nere i Skåne istället.
 
Opal är nu på dag 31 och jag är fruktansvärt spänd, dock tror jag det blir mer än 2 som jag hoppades på från början. Jaja, jag ska inte ta några förhastade slutsatser, än så länge har hon bara byggt bo utan att ha dragit någon päls. Men tjock är hon verkligen. 
 
 
// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Miranda

så gulliga!!

2014-06-24 @ 15:28:51
URL: http://mirandahjalmarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback