Vägning av kaniner

06 December 2014, 17:46
Idag har jag vägt att kaniner utan Aron, glad att jag inte har kaniner som springer iväg så fort man sätter dom på ett bort. Tänkte även städa idag men gör det imorgon istället då jag fick annat som kom ivägen. 
 
Det kommer vara snålt med uppdatering fram till lovet då jag har 6 prov kvar, 3 varje vecka. Undrar redan nu hur jag hade tänkte få bra på dessa prov. Men med mycket plugg så får det gå, men det innebär att kaninerna inte får göra så mycket annat än att vara i hagarna och gå lite i sele. 
 
Kaninernas vikt
Link: 2,75kg.
Hanny: 1,7kg.
Milton: 1,85kg
Rubin: 0,75kg.
Safir: 0,6kg.
Wega: 1,14kg.
 
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback