Sent idag

26 Augusti 2014, 20:50
Ikväll så var det möte på skolan för eleverna och föräldrarna, det innebar att jag kom hem ganska sent till kaninerna och dessutom spöregnade det. Så jag fodrade bara och kollade såklart av så att alla såg pigga och krya ut.
Imorgon slutar jag dock tidigt, så kaninerna kommer få vara ute ett tag i rasthagarna och så springa av sig. Jag ska även fixa övergångsfoder, stamtavlor och klippa klor på de kaniner som ska flytta till nytt hem på torsdag. Det är då två kaninungar ut Vildas kull, Vilda och Madicken som ska över till fastlandet till en annan uppfödare och lilla Tindra i Tardis kull ska flytta till ett kelhem här på Gotland.
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback