30 Mars - Resultaten

03 April 2014, 09:09
I helgen var jag ju på hopptävling, och har inte kunnat uppdatera om hur det gick. 
Det var en riktigt lång tävling med oerhört många statarter, vi var där i hela 11h och 30 minuter.
 
 
Lotus Secret Love
Link gick jättefint! I första medeln gick han på 2+1 och i andra medeln 0+0 vilket blev en första placering och därmed även svårklassad i krok!!
Grund 1
Final 1
Grund 2
Final 2
 
Humble Bumblebee
Hanny råbrunstade och kom inte över ett enda hinder i första medeln, och efter två hinder i andra medeln la hon sig. Men men, vårkänslor som hon har. Och hon är en kanin man inte kan pressa, så vi fick tacka för oss och gå av banan. Får hoppas att brunsten lagt sig till nästa tävling, men det lär den inte göra. 
 
Lightning Ridge Opal
Opal var grym idag! I första medeln gick hon på 2+2 och i andra 2+1, men farten fanns verkligen! Så stolt över min lilltjej!
Grund 1
Final 1
Grund 2
Final 2
 
Milleniums Once Upon a Star
Även Scott var jätteduktig idag. Dock var det första gången han skvätte, och tillochmed 3 gånger. Men men, tonåring som han är. Han dubbelnollade iallafall och tog pinne han med! Han är väldigt snurrig, och jag skulle helt sett att han inte plockar pinnar just nu då jag vill att han ska gå riktigt fint innan han blir medel, annars kommer vi få problem i medeln.. 
Grund
Final
 
 
 Foto: Caroline Nygren
 
// Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback