Utfodrar kaninerna

28 November 2013, 23:07
Hej!
Idag tänkte jag göra en video där jag tränar inkallning med Link, men eftersom det hara blåst oerhört mycket idag blev det inte av då man inte hörde någonting, till och med hagen jag byggde hade blåst sönder, gallrerna hade böjt sig och gått av.
 
Men får se om jag gör den videon nästa vecka, beror på vad jag hinner. Jag tog mig iallafall tid till att filma när jag matar mina kaniner, gick inte så fort fastän de var tanken. Sen har jag en kamera som inte vill sammarbeta så pausar tyvärr ganska ofta, men nu efteråt vet jag hur jag ska sätta fokuset, så fixar de till nästa video :P
 
http://www.youtube.com/watch?v=YrU1oAbzuEw&feature=c4-overview&list=UUj5A4jZRTSdcR5kvTEoNR1A
 
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback