Tävling, SKH Kvidinge.

30 November 2013, 16:30
Så.... tävlingen idag. Det gick inte så bra tyvärr, Inez var stressad och det var hennes första gång att tävla inomhus sen har hon ju trots allt haft 2 månaders vila nu. Jag vet inte vilken plats hon kom på då jag inte stannade till finalen då jag inte gick vidare med henne. Charly kom sist i mini klassen, hon var helt ur form idag tyvärr. Men det var första tävlingen för henne så man ska ju inte förvänta sig för mycket. Men jag är ändå nöjd med deras prestering, Inez kommer säkert gå mycket bättre nästa gång. Jag tror på henne, hon kommer komma långt! Det blev inga videos då det inte var lönt att filma då det inte gick bra, inte så kul att visa det lixom. Dock har jag en Såååååååååå rolig nyhet. Jo jag köpte lite nya saker idag:
 
Först köpte jag ett nytt koppel till Inez då hon behövde ett längre, Detta är 3 m och kosade 35 kr, tror jag.
Sen köpte jag ett till koppel, varför kommer ni få veta längre ner i inlägget. Detta kostade 25 kr och är också 3m.
 
Och sen en ny sele som matchar kopplet, den är i st. M och kostade 30 kr på rea!
 
Och sen....... Köpte jag en ny bebis. Detta är Raavi, jag köpte honom idag på tävlingen av Sanna Svärd från Midgårsolens kaniner.
Detta är då Raavi eller Midgårsolens Raavi, han är efter E: Major Flip och U:Glädjens min bästa vän. Han är nu 10 veckor född 16 september 2013. Han är Madagaskar Rödförstärkt, han är så fin! Han är väll ett spontan köp antar jag, jag viste inte ens att Sanna Skulle ta med kullen till tävlingen idag. Jag har ju kikat lite på han innan. Jag är så glad!!! Länktar att få börja träna och tävla han, men det är ju ett tag till nu <3 Det kommer mer info om honom senare!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback