Första tävlingen bokad!

19 November 2013, 18:52
Nu är äntligen första tävlingen bokad!!
den 30;de november ska jag tävla krok medel med inez, och förhoppningsvis tar hon sin 3;de pinne! alltså en pinne närmare svår! Ska bli så kul,det är skånes kaninhoppare som håller i den. Det är i Kvidinge. Någon som ska dit?Jag är iallafal så sjukt taggad! jag ska såklart filma och fota så mycket jag bara kan! Troligen ska vi tävla Charly i mini krok då hon aldrig tävlat förut så vi vill prova lite innan vi går på högre med henne!
Jag är så glad! ska bli sjukt kul att koma igång igen, och specielt att komma igång med Inez då jag vet att hon är riktigt duktig och det ska bli så kul att äntligen få tävla henne!
Mer info om tävlingen kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback