Cecilia och kaninerna

08 November 2013, 16:11
 
 Hejsan Cecilia heter jag och är en tjej (no shit) på 15 sommrar. Jag bor med min familj, två hundar, två marsvin och kaninerna i en liten håla vid namn Trelleborg som ligger i södra skåne. Jag driver uppfödningen Fusions Hoppkaniner där jag föderupp kaniner med hopphuvud. Som ni nog förståt så håller jag på med kaninhoppning, en helt underbar sport som jag verkligen älskar. Kaninerna tar upp en väldigt stor del av min fritid och därav så gör jag ingen sport eller liknande utanför kaninerna. Förrut har jag spelat handboll men det passade inte riktigt mig, höll dock på i ett år men efter ett tag så förstod jag att jag ville lägga all min tid på kaninerna.
 
Kaninerna är det viktigaste för mig, min dag består av skola, kaniner, kaniner och lite mer kaniner. Jag är sjukt dålig på att skriva om mig själv, men tror att jag fått med det mesta. Om ni undrar nått om mig så är det bara att kommentera.


Uppfödarnamn: Pralinens Mercury Twilight
Tävlingsnamn: Pralinens Mercury Twilight
Smeknamn: Levi
 
Ras: Vädurskorsning ( Hoppkorsning )
Kön: Hane
Färg: Viltgul Mantlad (Rödförstärkt)
Född: 3 Februari 2014
E: Silverados Speedy Smolli
U: Äppelbos Nirvana
 
Klassing (skhrf)
Rak: Lätt 1p
Krok: Lätt 0p
Höjd: För ung
Längd: För ung
 
Om Levi: Levi är en liten kille med massa fart, han kan aldrig vara stilla. Mysa, det funkar en liten stund sen är man trött på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback