Tävling.SKH 21 dec.

19 December 2013, 09:10
 
På lördag bär det av på tävling med Inez, det är SKH som har denna igen eftersom att LKH inte börjar med sina tävlingar för ens nästa vår. Denna gången är det MSV Rak, detta blir hennes första tävling i den grenen/klassen. Jag har inte allt för stora förväntningar då Inez inte verkat så taggad i veckan, men vi får försöka. Jag tror dock att hon kommer ge 100% just för att jag vet att hon kan och att hon älskar det hon gör.
 
Jag kommer kunna uppdatera under dagen då jag äntligen fått min blogg app att funka. Malin Hultman kommer troligen fota Inez litegrand så om vi har tur kan vi få lite kvalitébilder denna gången. Efter tävlingen ska även Knowledge of Nature (Inez) & Miss Pinky's Bombay Sapphire (Zapp) att paras. Så spännande. Blog u later!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback