En extremt tråkig dag..

12 November 2014, 20:20
Fick åka hem från skolan idag då jag inte mådde bra. Så har inte gjort så mycket hos kaninerna idag. Satte ut dom i hagarna när jag kom hem vid typ 12 tiden och tog in dom nu för en stund sedan. Har ju lampor vid hagarna så dom kan vara ute sent även nu på hösten/vintern vilket är bra då det i princip är mörkt när jag kommer hem från skolan. Imorgon, om jag mår bättre vilket jag hoppas. Så ska jag städa burar och klippa klor. Skulle behöva springa lite i sele med Rejsa och Nyx men får se om jag orkar det. Dom ska iallafall få vara i hagen. På lördag är det tävling i kvidinge, alla rak och elitx2....hoppas på att raavi tar sista pinnen och blir svår. Hade varit så kul! Just det, vi har ju en ny bloggare. Välkomen Moa, hoppas ni välkomnar henne väl :) Jag har inte så mycket mer att skriva idag facktiskt. Vi hörs imorgon/fredag.
// Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback