Ike på promenad

19 April 2014, 17:02
Idag fick Ike vara ute på en tur, börjar snart vara dags att börja vara ute med alla, men marken är så blöt så jag måste gå en bit för att kunna vara ute med kaninerna och det är jag för lat för att göra 6 ggr per dag, vi väntar tills gräsmattan är snöfri istället.
 
En kanin i fejjan. Där ville Ike sitta nästan hela turen ned till ängen.
 
 Sen började han klättra ned
 
 Framme
 
Tjockar i sig en massa lingonris minsann
 
Full fart framåt! 
 
I morgon blir det väl Dexters tur kanske, om det är fint väder. Men nu ska jag i alla fall ge torkade nypon till alla kaniner, hade glömt bort min gömma med dem (måste gömma dem för pappa som äter upp dem annars) så kaninerna har inte fått sedan jag provtorkade i höstas, men nu ska de få smaka.
Önskar er alla en riktigt glad kaninpåsk!
 
-Sonia
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Så söt kanin!!

2014-04-19 @ 17:21:08
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Ida

Naaw, vilken myssnutt!

2014-04-19 @ 17:46:00
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback