Omflyttning i kaningården

12 Oktober 2014, 17:02
Fyra timmar senare var jag äntligen (nästan) färdig, haha! Började med att städa ut Disas och Lockes box, för att kunna ställa in sommarburarna där och använda dem som vinterburar också. Min nya bur saknar nu bara tak och det ska ordnas i kväll så Locke och Disa får flytta in där tills vidare. Tanken är att senare göra om boxen så det finns "boxar i boxen" så att säga, men det blir nog ett senare projekt...
 
 
Här ska (f.v.) Mimmi, Sasha och Ike bo.
 
Sasha gör sig hemmastadd.
 
Locke är missnöjd med snön (mattes pojke! Jag är så stolt, haha).
 
"Oj vänta, sa du kamera?! Visst får du min snygga sida nu??"
 
Och Disa ser ut som ett gammalt troll med blöta örsnibbar, 
 
Dagens skratt, Elsa vet att det räcker med ett roligt ansiktsuttryck för att göra mattes dag.
 
-Sonia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback