Allting flyter på bra!

19 Mars 2014, 21:34
Hejsan, jag vet jag vet. Jag har inte bloggat på länge, men har haft super mycket i skolan med viktiga prov osv. Men nu är proven klara ( eller ja det sista är imorgon ) så nu kan jag komma igång igen. Så, vad har jag gjort nu medans jag varit borta då? Inte så mycket facktiskt, byggt lite burar och även en ny hage, tränar med småtingarna och massa mer. På lördag bär det av på tävling igen, gud vad jag saknat det, har ju varit sjuk nu under dom senaste tävlingarna :( Men på måndag blir det Raavi och Siris tur att tävla, Raavi kör mini nu efter hans uppehåll och Siri kör lätt ( Båda i krok ). Ska bli kul att tävla med Siri, har ju inte tävlat henne än ju ;) Tror det kommer gå bra, hon är väldigt hindersökande men blir lätt stressad tyvärr. Men det är bara att lugna ner henne och börja om, kommer ju bli bättre med tiden ;) Raavi har börjat komma igång igen och slår på stort genom att testa han i Minin igen ;) 
På lördag så slår min önskan in, jag ska skriva på paprena på Siri och då är hon min! Bara min, underbaraste tjejen. Gud vad jag längtar.
 
_______________________________________________________________________________________
En sak till, den 29:e är det tävling i skabersjö med Lunds kaninhoppare. Då kommer jag få hem en ny kanin, detta är då en viltgul brokad (rödförstärkt) hane från Pralinens Hoppkaniner. Han är från Layla kullen efter
E: Silverados Speedy Somolli
U: Äppelbos Nirvana 
Riktigt fina föräldrar! Har kollat in kullen länge och bestämde mig för att kontakta Sandra och det slutade med att jag fick en hane vid namn Pralinens Mercury Twilight eller Levi som jag kommer kalla han. En super fin unge som är godis för ögonen!  Kommer ha massa lätt kaniner till sommaren, men vad är en sommar utan massa nybörjare på banan? ;) Kommer skriva mer om honom när han kommit hit, eftersom jag inte vet hur hans presonlighet är än. Men jag lovar att ni kommerfå se mer av honom! 
Foton: Sandra Jönsson | Pralinens hoppkaniner |
- Cecilia
 
 

Kommentarer
Postat av: Annster

Så söta kaniner :)

Svar: Dom tackar :)
bunnyday.blogg.se

2014-03-19 @ 22:26:55
URL: http://annster.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om man kan para en holländsk kanin med en manteltecknad kanin?

2014-03-22 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback