Bloggpaus

21 Juni 2014, 23:49
Hej, Amanda här!
På grund av personliga skäl så kommer jag inte att vara så aktiv här på bloggen de kommande två veckorna, jag kommer att försöka skriva något inlägg då och då. Men det är bara två veckor det handlar om, så det är inte direkt någon panik.
 
Kaninungarna i alla fyra kullarna mår bra, verkar ha mer tur med Vildas kull den här gången. För den kullen hon hade hos mig i början på året bestod också av sju ungar och tyvärr överlevde bara tre av dem. 
De äldsta kaninungarna i de andra tre kullarna växer verkligen så att det knakar, nu är det tråkigt nog inte så lång tid kvar innan de flyttar. Jag kommer iallafall behålla en av honorna i Madickens kull.
 
Tre dagar idag! 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback