Kloklippning

25 Juli 2014, 22:25
Idag tog jag itu med kloklippning av alla kaninerna, inklusive kaninungarna. Ingen lätt match precis att klippa klorna för första gången på små kaninungar och inte heller vuxna kaniner som tycker att det är tråkigt att vara stilla och få klorna klippta.
 
Jag kan även passa på och berätta att jag nu bestämt mig för vilka kaninungar jag kommer behålla, det blir en hane och en hona ur Vildas kull på sju kaninungar. De har båda riktigt mjuka och runda kroppar och bra öronställning, det ska bli spännande att se hur de fortsätter utvecklas.
 
En liten bildbomb ifrån de senaste dagarna:
 
En otroligt söt liten grabb!
Kaupungs Braiden, hane.
Kull 15, tema: True Blood
Selma.
Mysigt att bli kliad bakom örat.
De tre hanarna ur True Bloodkullen.
Kaupungs Jessica Hamby, tingad.
 
Chell verkar trivas i sitt sommarhem.
Snyggingen!
Kaupungs Alcide Herveaux, hane, zobel blå, stannar.
Kaupungs Sookie Stackhouse, hona, zobel blå, stannar.
Kaupungs Bill Compton, hane, zobel blå, tillsalu.
Kaupungs Tindra (till vänster) och Kaupungs Braiden (till höger), tillsalu.
Sötnosen Hermione Granger.
Kaupungs Hermione Granger.
Ringmurens Selma
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback