Hemma & Burstädning.

28 Juli 2014, 22:56
Kom hem från en otroligt rolig och mysig vecka hos Mathilda igår. Skönt att vara hemma med alla niner igen, när jag väl kom hem så gjorde jag inte så mycket. Jag satte ut alla kaninerna i hagarna ett par timmar, fodrade och sen gick och la mig. Inte så avancerat. Idag har jag facktiskt fått mycket gjort. Åkte och handlade på morgonen, tanken var att jag skulle köpa kompostgaller men såklart så var alla galler på ö&b slut...men jag köpte iaf ny grönsopa, diskborste, vattenkanna och morötter till kaninerna. Så så fort jag kom hem började jag städa, tömde först alla inneburar (2st hehe), spolade av dom och skrubba, sen sprutade jag på en blandning mellan grönsopa och vatten och lät det sitta en stund. Skjölde av efter 10 min och då såg det ut som nytt, passade även på att diska mat och -vattenskålarna under tiden. Behövdes verkligen. Idag så "råkade" jag även tinga en bebis.
Detta är så Snöflingans Räserstella, hon är en viltblå hona eller E: Snöflingans Bullerskaft och U: Jollra, hon är ändast besläktad med tess väldigtväldigt långt bak och är 25% hare. Hon kommer hem någon gång i augusti, längtar som in i :D
// Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback