Tävling 25 january | SKH |

28 Januari 2014, 13:37
Hejsan, jag har varit lite off dom senaste dagarna som vissa kanske märkt detta är av personliga anledningar. ILördags så var jag på tävling i Höganäs med Skånes kaninhoppare. Vi åkte hem ifrån vid 06.00 på morgonen och tävlingarna började kl 09.00. Jag åkte med Emma som siter i styrelsen och ska då vara en av dom första på plats så vi var där tidigt. Raavi skulle debutera i mini och Inez skulle tävla lätt UT, raavi var orädd på plats och värmde upp bra och visade upp sig på sin bästa sida och fick många komplimanger. Inez var rädd och osäker som vanligt. När Raavi skulle hoppa fram gick allt bra, han hoppade fin och sprang på bra mellan hindrena. Men när han kom ut på bannan frös han, han blev jätte nervös och kröp mellan hindrena. Detta resulterade med att han inte kom igenom bannan på den utsatta tiden. Men jag är nöjd, det var hans första gång att hoppa borta. Han hoppade fint på framhoppningen och visade upp sin bästa sida och mer kan jag inte begära! Inez... ja jag vet inte vad som har hänt med henne, hon har inte varit sugen på länge. Denna gången vände hon bara sig ifrån hindrena och var jätte rädd! Det blir ett nytt försök den 15:de om det inte funkar då så får hon vila tills sommar säsongen. Hon som vanligt sprang fint under uppvärmningen men funkade inte ens på framhoppningen.              Här under ser ni en bild på 4/9 av ungarna från typsnits kullen, Alla var med och tävlade och fina Arista vann hela mini klassen med sin bror Arezzo tät i hälarna.
| Arista | AreZZo | Raavi | Tachi |
 
 
 
Foto| Malin Hultman | Snowflakes kaniner |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback