Resultat Umeå 8/2

08 Februari 2014, 18:31
Varit på utställning i Umeå idag, hade med mig Dexter i klass A bedömning och Ike för att hoppa honom i lätt rak och krok. 
 
 
 
För Dexter gick det dåligt, han fick 5+18+18+9+9+9,5+17+5, med avdrag för strama öron och för dåliga fält. Totalpoängen blev 90,5, 1 poäng sämre än sist. Han och Elsa får ta reutern i maj, så hoppas jag på poäng jag kan känna mig nöjd med då.
 
Ike gick på 4+2 i kroken, hans första start i krok och det gick rätt bra. I raken gick det sämre, han var så inne i att lukta på mattorna och det hade hunnit bli ganska varmt i lokalen trots att dörren stod vidöppen, så han gick på 3+5. I kroken hamnade han på 5:e plats och i raken på 4:e. 
 
Bjuder på en bild utav Ikes pappa, Benjamin bus
-Sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback