Färdigpackat inför LU!

26 Februari 2014, 22:32
Då var det färdigpackat inför morgondagens resa till LU! 
Kaninernas burar är inpackade och strödda, våra väskor är packade & allt foder + kaninernas saker är inräknat. 

Jag har även fixat iordning en innebur idag eftersom jag får med mig Links halvbror hem från LU, Milleniums Once Upon A Star, han kommer hit på prov och ska vara här en period och se ifall han trivs här. Ifall han trivs kommer han att stanna.
Efter LU så ska även lejonen få "ta ledig", det innebär att utsällning skjuts upp till hösten & hoppningen drar igång igen.

Imorogn åker vi vid 10 tiden, och vi räknar med 7 timmar med pauser upp till Södertälje. Det bli alltså en lång resa. Men vi får se hur mycket jag kan uppdatera under helgen, beror helt och hållet på om jag har internet eller inte. Jag kommer i vilket fall försöka fota en hel del! :)
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback