Höst....nej tack.

25 Augusti 2014, 22:02
Nu märks det att sommaren börjar gå mot sitt slut, det börjar bara bli kallare och kallare och det blir även mörkt så sjukt snabt. Vid denna tiden för en månadsedan så skulle solen fortfarnde ståt högt på himmeln. Helt ärligt är jag inte taggad ett dyft. Älskar alla sommartävlingar, och det känns som det blivit väldigt lite av dom i år då vi fick ställa in alla våra tävlingar juli-agusti pga Myxon...surt men det är ett litet pris att betala (mina kaniner är dock vaccinerade). Idag har jag inte gjort så mycket, kaninerna var ute i hagarna och jag städade burar, han dock inte städa alla eftersom att det blev mörkt så gör klart dom sista imorgon. Måste även bygga klart min bur imorgon, kommer ha jätte mycket i skolan resten av veckan och på fredag åker jag upp och hämtar Rejsa i Hässleholm (längtar!!). Sen på måndagen ska hon Vaccineras, myxon är hemsk i skåne, dock så ser alla vildkaninerna hos oss friska och krya ut men tänker inte riskera. 13:e bär det äntligen av på skåne tävling igen, shit vad jag längtar. Visst det är roligt att tävla i andra klubbar och åka runt men inget klår att få tävla i sin egen klubb med alla härliga klubbisar! 
Foto: Tove Jensen

// Cecilia

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söta!

2014-08-26 @ 17:36:29
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback