Torsdag

24 April 2014, 21:30
Precis som igår kom jag hem väldigt sent och hann knappt göra någonting med kaninerna, Selma fick komma ut en liten stund eftersom jag behövde städa lite i hennes bur eftersom hon stökat runt med vattenskålen. De andra kaninerna fick dock bli kvar i sina burar och får komma ut imorgon istället, då kommer jag nämligen hem hyfsat tidigt. Då kommer även grannens dotter Klara förbi och ska pyssla lite, ska hålla henne sysselsatt med bland annat burstädning.
Det enda jag hann göra ute i kaningården var att fylla på hö, byta vatten och ge pellets. Men kaninerna klagade inte direkt, de var bara nöjda över att få pellets och smaskade glatt i sig allting.
 
 
 
 
 
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback