Ska bort i helgen

30 April 2014, 23:16
Hej hopp, hoppas att ni har haft en trevlig Valborgsmässoafton.
Nu så tänker jag bara informera er om att jag ska på den årliga teaterfestivalen på Tollare folkhögskola i helgen. Vi kommer åka vid lunchtid på fredag och jag är inte hemma förrän sent på söndag eftermiddag. Kaninerna kommer då min mormor ha ansvar över.
Så jag kommer inte blogga förrän på måndag eller tisdag, beror sig på om jag har någon ork eller tid på måndag.
 
Idag så har jag varit i stan nästan hela dagen och inte hunnit göra så mycket vid kaninerna, men imorgon ska de alla få vara ute en väldigt lång stund var eftersom jag blir borta hela helgen. Fast eftersom det är Valborg så tyckte jag att de förtjänade lite extra gott, så plockade gräs och maskrosblad åt dem, samt gav lite kaningodis. Det var väldigt uppskattat.
Imorgon firar dessutom Mio och Madicken sin ettårsdag, så det blir förmodligen lite extra gott då också.
 
Lite bilder ifrån de senaste dagarna:
 
Fint kamouflage Selma, riktigt effektivt ;)
 
Älskade Mio
 
Tardis är som vanligt framme och hoppas på godsaker
 
Mio ute på äventyr
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback