asså, jag suger på att blogga..

29 April 2014, 22:26
Shit, jag är så dålig på detta.Men har haft super duper mycket att göra på senaste! får väll skylla på det helt enkelt.
Här kommer en recap av vad som hänt på det senaste:
  • Tävling den 18:e i skånes djurpark, ingen av kaninerna gick bra = inga finaler. Wia kom hem hit på foder!
  • Tävling den 21:e i klippan, gick super! Wia gick på 1+2, ali på 4, Raavi kom inte i mål & Siri gick på 0+0 och fick pinne men hon van även hela lätt ny:n nästa tävling blir det lätt! :D
  • Börjat planera inför det nya kaninstallet!
  • Levi blev 3 månader ( i måndags ) och fick prova gå i sele för första gången!
Tror det var allt? Aja, det viktigaste iallafall ;) Imorgon är det valborg, händer inget speciellt för kaninerna då. Dom ska få komma ut i hagarna under dagen sen så åker jag på valborgsfirande vid 14 tiden. På söndag bär det av på träning med Emma och kompani, alla kaninerna ska med! Ska bli intressanr och se hur det går. Inez ska få prova hoppa för första gången på lääänge och Levi ska miljötränas lite! Kommer nog fota lite också eftersom jag bara har lätt och msv kaniner så har mycket tid över att fota! Nästa tävling är inte förens den 10.e maj, känns som en hel evighet kvar! Aja, får hoppas tiden går snabbt! 
Bild på levi sedan i måndags!
- Cecilia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback