Storstädning

23 November 2013, 21:03
Idag har alla kaninburar blivit städade, skönt! Eftersom alla går på låda är det ju inte ofta jag faktiskt behöver ta allt, men ibland så. Fick även lite tid till att börja utrusta burarna inför vintern, så att de inte snöar in i dom vill säga. På bilden är en liten del av Harry's bur, det blåa är någon slags skiva som ska täcka en del iallafall :)
 
Imorgon bär det av till hemmaklubben inom skhrf för att tävla lite rak. Hoppas starkt att Link tar 2 stycker msv pinnar, men det lär ju inte bli så, tonåring^^. Hade även varit roligt om Opal och Hanny tog var sin pinne, känns faktiskt som att det kommer gå suveränt denna gången! 
 
Just nu sitter jag och läser kaninuppfödaren som kom idag, perfekt avslutning på en städdag och inför en tävlingsdag. Men utöver det så publicerar jag en video till minne av min kanin Hilda som gick bort i Augusti. <3
Vad tyckte ni föresten om intervjun med Emma igår? Vill ni läsa fler intervjuer? Isåfall har vi tur eftersom vi försöker få ihop ett par så vi kan publicera en varje fredag. Vad vill ni läsa om lite extra? :)
 
 
 
 
 
// Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vilken mysig blogg du har! :)

Svar: Tack! :)
bunnyday.blogg.se

2013-11-24 @ 19:26:26
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback