Resultat från tävlingen

25 November 2013, 16:12
Hej!
Igår var jag också och tävlade hos VKKH (hemmaklubben) och var en kul tävlingsdag fastän jag frös ihjäl. Men så är det ju när man är i ridhus tyvärr. Men jag är väldigt nöjd ändå!

Jag hade med mig Maya och MiniPim och det gick riktigt bra för båda dem. Det var MiniPims sista tävling för iår och han avslutade det genom att gå på 0 fel i grundomgången och 1 litet fel i finalen. Det var i miniklassen men nu har han bevisat att han egentligen är för bra för att tävla mini. Så nästa år när han fått vila ordentligt så ska vi starta lätt igen och se hur det går för honom!
Han vann alltså miniklassen. :)
 
Maya gick på 0 fel i grundomgången och ett himla skitfel i finalen. Så hon fick tyvärr inte pinne! :( 
Men hon kom på plats 17/43 så är jättestolt över henne ändå. Saken är det att hon slarvar när det är lätt för hon tycker det är roligare att hoppa högre hinder,  så jag tror medelsvår kommer passa henne mycket bättre. 

Och så tråkig som jag är har jag tyvärr inga bilder från tävlingen, hade ens inte med mig kameran och mobilen fungerar knappt att ta kort med. 
 
//Aynaz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback