Mys

28 November 2013, 22:19
Nu i dagarna har jag börjat ha Inez & Molle tilsammans i den stora buren, dom verkar gilla varanda. Molle är dock lite på fortfarande så inez stör sig lite på det men hon säger till han vilket är bra ! Imorgon ska jag köpa lite pyssel saker så jag kan pimpa Inez tävlingsbok med, det är ju tävling på lördag! Ska tävla krok MSV med inez, hoppas på att hon ska plocka sista pinnen till svår då också! Håller tummarna, men det känns som om hon kommer att leverera! Hon värkar taggad att komma ut på banorna igen ! Kommer uppdatera på tävlingen också hur det grå osv. Sen när jag kommer hem kommer troligtvis lite bilder och videor :)
Blir inget lågnt inlägg idag då jag inte har något att skriva om direkt. Men vi hörs imorgon, vill ni att jag ska lägga ut en bild på tävlingsboken när jag pimpat den? isf kommentera!
Kram Cecilia & Kaninerna !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback