Hagbygge och back-fotografering

26 November 2013, 20:31
Hej hej!
Idag har jag varit hemma eftersom jag är sjuk, och tyvärr orkar man ju inte göra allt man borde. Men jag satte iallafall ihop en hage åt Hanny som jag ställde brevid Link's, vilket han starkt uppskattade, haha :)
Varför just Link och Hanny har varsin är för att de bara är dom som uppskattar att sitta ute i frost och regn, o sen älskar Hanny snö (vilket inte Link har upplevt än), så lite onödigt att sätta ut dom andra minst 5 timmar om dagen i en sådan hage. På sommaren har dom självklart var sin dock :)
 
Var även tvungen att ta mig orken att gå ut i en kort backe med Link för att träna lite. Gick faktiskt bra haha, han lyssnade x). När vi var klara passade jag även på att fotografera honom lite, vissa kort blev jag extra nöjd över, men känner att jag lägger upp några sisådär också. :)
 
 
__________________
 
 
 
// Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Link har verkligen blivit helt grymt snygg!

2013-11-27 @ 21:37:29
URL: http://hoppfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback