Fotografering.

30 December 2013, 21:39
Idag var det fint väder och sen har jag precis fått hem min kamera från lagning igen. Så det blev ut och knäppa några bilde på Raavi och Inez. Jag har fått många frågor varför jag bara är med dom, och för er som inte vet så är Kola och Molle sålda och flyttade i söndags. Därför ser ni inte mer om dom här på bloggen. Dom båda var på bra hummör och jag fick ett par bra bilder ( obs, jag är ingen mäster fotograf) älskar hur man kunde se busset i deras ögon på vissa bilder. Fick bäst bilder på Raavi så blir nog fler på honom, men inez levererade också men dom blev inte lika bra enligt mig ;) Aja jag ska sluta babla, här kommer bilderna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Så söt!

2013-12-31 @ 21:34:27
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback